Busu a făcut INFARCT. A trecut, marți seară, printr-o situație CRITICĂ! L-a operat, la Craiova, un medic rezident care... va fi, în curând ȘOMER! Șeful seciei Cardiologie avea telefonul închis!

Dacă nu e doar un zvon, E GRAV! E STRIGĂTOR LA CER! Doctorul care l-a salvat marți seară pe îndrăgitul Busu are 30 de ani şi a venit de acasă pentru a-l opera! Un gest frumos, de OMENIE, și care circumscrie jurământului lui Hippocrate.

Există informații potrivit cărora, șeful tânărului medic şi-ar fi închis telefonul,

Medicul care a efectuat intervenția chirurgicală e rezident şi... peste două luni nu va mai avea loc de muncă. Chiar dacă era doar o formalitate (... birocratică) acordul șefului de secție pentru o astfel de intervenție dificilă, logic era să fi fost și șeful de secție de față, sau, mă rog, să aibă habar de ce se întâmplă, dacă nu cumva... să fi fost chiar el cel care operează. E vorba, la propriu, în direct, de viața sau, Doamne ferește, moartea unui om. , Dra la noi, birocrația, indiferența... fac legile chiar și în SISTEMUL MEDICAL!

Florin Busuioc a fost operat la Craiova de un rezident care va fi şomer de la 1 ianuarie, titrează azi presa centrală!

Actorul a făcut infarct după piesa în care jucase la Filarmonica Oltenia şi, fiind în stare critică, a fost resuscitat de un echipaj SMURD, apoi i s-a montat un stent la inimă.

*Marți noapte, stiripesurse.ro titra: „REVOLTĂTOR! Florin Busuioc NU poate fi operat pentru că seful secției de cardiologie și-a ÎNCHIS telefonul și nu poate fi găsit: Raed Arafat reacționează”. (n.n șeful secției Cardiologie avea telefonul închis, potrivit sursei)

Potrivit adevarul.ro, Florin Busuioc tocmai ieşise de pe scenă când a spus că îi este rău şi nu poate să mai respire. A vrut să meargă afară, să ia o gură de aer, dar nu a mai reuşit. S-a aşezat pe un scaun şi s-a prăbuşit! Colegii au sunat la 112. Conform mai multor surse, Florin Busuioc a suferit un infarct miocardic, dar medicii de pe ambulanţă ajunşi imediat la faţa locului au reuşit să-l resusciteze. Florin Busuioc a fost transportat la Spitalul de Urgenţă din Craiova, la Terapie Intensivă. Fiind în stare gravă, actorul a fost intubat şi ventilat mecanic, iar apoi a intrat în sala de operaţie imediat după miezul nopţii, pentru montarea unui stent. Intervenţia s-a încheiat cu bine.

Medicul care l-a operat a spus că ar fi fost extrem de riscant transferul la un spital din București.
Da, este adevărat că şeful şecţiei de cadiologie avea telefonul închis. Nu aveam neapărat nevoie de acordul lui. Era o chestiune formală. Florin Busuioc a suferit un infarct, era undeva la Filarmonica din Craiova, din câte am înţeles. Era la un spectacol. A suferit un infarct, urmat de un stop cardiac, a fost resuscitat destul de repede de colegii de la Urgenţe, i-a fost administrat un tratament trombolitic. A fost adus în departamentul de urgenţă al spitalului din Craiova. Aici a făcut încă trei stopuri cardiace, care s-au resuscitat, s-a pus problema transportului la Bucureşti, dar din păcate, condiţiile atmosferice nu au permis zborul cu elicopterul pentru că era ceaţă. Starea hemo-dinamică era una foarte gravă. Era un şoc cardiogen, tensiune 6, era intubat, ventilat mecanic", a declarat doctorul Paul Traşcă, pentru MEDIAFAX.

ULTIMA ORĂ! REACȚIA MINISTRULUI SĂNĂTĂȚII: Lucrurile s-au desfășirat cât se poate de normal. Pacientul a beneficiat de interventia medicilor, la timp, a fost resuscitat și transportat la UPU. A fost un infarct masiv. Medicul despre care se vorbea că ar fi făcut intervenția a asistat la această procedură. Florin Busuioc a avut parte de cele mai bune îngrijiri la spitalul din Craiova. Medicul rezident despre care se spune că a făcut intervenția a asistat la această procedură. Medicul despre care se spune că va fi șomer, este rezident în anul cinci. Posturi sunt, se vor scoate la concurs. Lucrurile s-au desfășurat conform protocoalelor”, a spus Sorina Pintea, pentru Antena 3.

Din nou SCANDAL și... lucruri/declarați din care ceva parcă lipsește sau din care ceva... parcă pune paie pe foc! Acuma, nu-i vorba că era ceasul lui Busu. Putea fi oricine în situația lui. Dar ceea ce s-a întâmplat e strigător la cer! Este marca unui sistem de ani buni (prea mulți!) în colaps, în... moarte clinică. ȘI???....

Dacă îți place să știi ce se întâmplă în Sibiu și în județul Sibiu, dă-ne un LIKE pe pagina SIBIUNEWS de pe FACEBOOK!

alis reclama 420x300

Anunt Facebook