Write a comment

Publicaţiile Tribuna şi Sibiu 100% au fost puse la zid de primarul Mediaşului, Teodor Neamţu, pe motiv că ar fi publicat informaţii neconforme cu adevărul, prin intermediul corespondenţilor Vasile Antipa (Tribuna) şi Daniel Dăbăcan (Sibiu 100%).

Cei doi au scris că primarul Mediaşului ar fi pierdut contestaţia împotriva deciziei ANI, care l-a declarat incompatibil, la Curtea de Apel Alba Iulia. În realitate, însă, nu se judecase pe fond speţa, ci era vorba de cererea de suspendare solicitată de primarul teodor Neamţu, care a fost respinsă pe motiv de lipsă de interes.

Primarul din Mediaş a fost deranjat de publicarea unor informaţii false şi a anunţat că îşi rezervă dreptul de a-i acţiona în instanţă pe cei doi jurnalişti, inclusiv publicaţiile la care scriu. Conform blogului Adevărul verde-n faţă, cele două publicaţii au decis să retragă respectivele articole de pe site-urile lor.

Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.

Say something here...
Cancel
Log in with ( Sign Up ? )
or post as a guest