CSARDAS LocalNews 970x250px

Write a comment

O femeie de 80 de ani a ajuns, la Urgenta, in Sibiu, dupa ce boiler de la baie a explodat.

Explozia a avut loc in jurul orei 6.00, pe strada Alecu Russo.

Femeia a suferit arsuri de gradul I si II pe fata si membre si a fost transportata de urgenta la Spitalul Judetean din Sibiu.

Potrivit ISU SIbiu, cauza probabila a exploziei boilerului ar fi acumularea de gaze.

 

 

Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.

Be the first to comment.

Say something here...
Cancel
Log in with ( Sign Up ? )
or post as a guest